Friday, November 05, 2004

3 ORANG GSTT YANG MACHO!!!

Posted by Hello

Ni lah antara 3 GSTT yang ada kat SDARY..dari kiri Mr. Hami (sekarang ni jadi Executive Petronas KLCC), Mr. Najib & Mr. Suhaimi...Hami ni aku anggap sebagai abang aku..walaupun dia bz ngan keje tapi bila balik JB je x cukup masa dia beronggeng ngan kitaorang..Ayah dia pun bising ngan aku sebab lama x gi umah dia..sejak Hami keje kat KLCC aku semakin jarang menjenguk family dia kat Skudai..raya kena datang umah ni...

Suhaimi lak orang N9..sport man gak..ajar softball & dia berjaya melatih serta menang tempat ke 3 softball bwh 15 MSSD JB..
Gambar aku ngan Faiz..aku tengah carik...sebab gambar2 ni aku amik dari video cam..gambar aku x ade sebab aku yang jadi cameraman kalau ada majlis2 kat sekolah..sampai lupa nak amik gambar aku kan...hehehehe..

No comments: