Monday, November 08, 2004

Posted by Hello


p/s : sesapa yang minat exists boleh melayari laman web ini ( www.exists.cjb.net )
Aku ni kira peminat exists sejak dari album pertama lagi..sehingga kini aku ikut perkembangan kumpulan ini..Aku suka lirik yang ada dalam setiap album..lagu pulak? ada yang aku suka & ada yang tidak..Dalam banyak2 Album..Album ADA ( yang ada lagu Jesnita ) paling terbaik setakat ini...Wokezz sesiapa yang nak dengar Suara Munif Hijjaz berduet ngan Ezad bolehlah dapatkan album ni di pasaran...benda baik jangan disorokkan...aku menyokong kalau ada artis nasyid ngan pop bergabung untuk tujuan kebaikan tapi biarlah kena caranya..takkan nyanyi lagu hip hop nak duet ngan artis nasyid kan..x salah tapi cara penyampaian tu tak kena...jangan marah ek!!!
Wokezz..WASSALAM...SELAMAT MENUNAIKAN IBADAH PUASA ESOK!!

No comments: