Tuesday, December 28, 2004

Mesyuarat!!


Semalam Mesyuarat pertama untuk sessi persekolahan yang akan datang..Hmm,aku tiba di sekolah tepat 8.05 minit..hahahaha lambat 5 minit je..tak start lagi.. Masuk2 je Bilik Mesyuarat yang baru saja diubahsuai aku mencari kelibat orang tu..ada lah dia hehehe..walaupun dah direject shopkan tapi aku sering teringatkan kat dia...tak salah kan..angau sekali sekala..hehehe..meeting ni berlangsung hampir 5 jam masuk break la..Bos terangkan segalanya dari buku persediaan mengajar, peraturan sehinggalah tugas2 yang akan disandang oleh semua guru2..dan ternyata bos memang x memandang rendah kepada guru KONTRAK macam kitaorang...bos berikan tugas penting gak kepada kami..sekurang2nya bos percaya kepada kebolehan kami mengendalikan sesuatu urusan.. Bila aku perhatikan nama2 tugas aku...waduhh!! kenapa aku sering diletakkan satu kumpulan dengan DIA...pergh..!! kalau letak ngan cikgu KPLI yang cun tu kan best..leh ngorat dia lak..(oppss..!! cikgu baru ni dah tunang..tak leh kaco!!) Satu rumah sukan..Biro keselamatan pun sama..lantak pi la bukan aku minat kat dia lagi pun!!!
Break time, pekerja sekolah aku belanja cikgu2 yang meeting makan nasik tomato..pergh..terima kasih ek akak2 ngan pakcik2 yang budiman..semoga rezeki kalian akan bertambah2 hendaknya..sekolah aku ni satu yang best time mesyuarat makanan memang best2!! bergilir2 bawak..or belanja..lepas break..sambung semula meeting n suhaimi bagitau dia berjaya ikuti KPLI tahun depan..Alhamdulillah..alamatnya kurang lagi cikgu kat SDARY..bertambah 6 orang...bos senyum mengucapkan tahniah kepada Suhaimi..dan dalam kejauhan hati aku sedikit jelessss menampar2 ..
Malamnya aku ngan geng GSTT campur student2 aku main futsal kat GIANT..harini main court besar...lelah aku dibuatnya..lari sana sini..selalu main padang kecik je..tapi bleh lagi score 2 biji..terror tak terror la..setengah jam aku main penyerang..setengah jam main keeper..abis koyak kaki seluar tracksuit( ADIDAS tu) sebab terjatuh kena tolak ngan Ramesh(budak Form4) kena besi jaring kat lantai..nasib baik keting aku letak knee guard ,mau nya koyak..tu pun dah luka sket...Gayanya macam hebat..takdelah aku main bola sekadar beriadah..kuarkan peluh aje..nak kata hebat, x hebat langsung!! hehehehe..
Wokey geng seperti biasa mata dah ngantuk...esok kena gi school & PMR kuar kena wat keje sket..WASSALAM...

No comments: