Tuesday, December 13, 2005

SELAMAT PENGANTIN BARU...














Assalamualaikum WBT..sihat ke geng? Insya ALLAH kita sama2 akan sentiasa diberkati dan dirahmati olehNYA..Lama tak menulis ni..bukan apa takde idea yang menarik, tertarik and the boommm..hehehe..kat atas ni gambar seorang geng aku yang telah pun menamatkan zaman kebujangannya (betui ke?) pada 27 Nov lepas...Tahniah ek Saiful Azrul Che Lah..semoga akan sentiasa bahagia bersama orang yang terchinta sehingga ke akhir hayat dan dikurniakan cahayamata yang soleh dan solehah..Sedikit info pasal Saiful Azrul ni...dia geng separas ngan aku semasa di Kolej Perwaja UUM dulu, rakan sepermainan di waktu petang di UUM, info bergerak aku gak la dulu sebab dia ni penuh dengan pelbagai informasi sesuai dengan jurusan yang dia amik degree IT majoring AI..betul kan cikgu? Skrg ni dia bertugas di HUKM as Pegawai Sistem Maklumat...Yang pakai baju hitam tu Shauki adik dia..dia ni kira junior aku la..tapi bagus gak macam abe dia gak...baju merah tu..hehehe awekssss..awek si Shauki la ...
JGN 3022 aku sudah kembali semula selepas aku terlibat dalam kemalangan pada 23hb Nov lepas...claim insurans la..sejak tak bekerja ni sen pun kurang ada sangat..Hmm, masa accident tu aku melanggar kereta orang tapi aku tak bersalah sebab kereta yang aku langgar tu keluar simpang secara mengejut..aku pun tak sebab brek mengejut...hehehe..best gak bunyi masa pelanggaran tu..macam main bumper car...hehehe..Alhamdulilah aku takde apa..cuma kereta kesayangan la sakit...bumper hancur,feeder hancur, bonet hancur..dengan lampu2 kanan jahaman..nasib baik tak kacau enjin...Yang paling haru..kereta yang aku langgar tu CABUT...aku plak tak sempat nak amik plat kereta tu sebab spek mata aku jatuh bawah seat akibat hentakan..hmm,kalau tak boleh claim insurans dia..yang aku perasan la..if not mistaken, perempuan la yang bawak kereta tu...aku pun tak perasan sangat ada budak tak dalam kereta tu..takut gak akibat melanggar kereta tu pastu dalam kereta tu ada budak2 kecil kan..terhantuk cermin ke..terjatuh kat bawah seat ke kan..harap2 takde sapa la yang cedera..bukan apa..duit boleh carik..kereta boleh direpair...keselamatan dan kesihatan tu yang paling penting..tambah2 budak kecik..perjalanan masih jauhkan..

No comments: