Monday, March 14, 2005

TAHNIAH BUAT ANDA AMALINA!!


Sebagai rakyat Malaysia aku turut berbangga dengan kejayaan adik NUR AMALINA..membuktikan orang melayu turut boleh berjaya andai ada kemahuan tersemat di hati dan berusaha mengejarnya dengan semangat yang membara..Sekalung tahniah aku ucapkan kepada Nur Amalina..!! kpd adik2 dan anak2 murid aku semoga mereka mencontohi semangat yang dipamerkan oleh Nur Amalina..Tiada kejayaan tanpa usaha..tiada kemanisan tanpa kekuatan..Kepada Nur Amalina teruslah memburu kejayaan..jangan sesekali alpa dengan kejayaan harini krn pelbagai cabaran dan dugaan siap sedia menanti anda!! Kepada student SDARY JB yang telah mengambil keputusan tahniah saya ucapkan..itulah hasil usaha anda selama ini..tekun berusaha..buktikan anda juga mampu meraih kejayaan..Sekolah aku paling tingga dapat 8A's.. Marina Yusof..(kalau baca blog ni jangan kembang lak Ina ek)..hehehe..dan umumnya kepada semua pelajar2 seluruh Malaysia...TAHNIAH!!!

No comments: