Monday, July 21, 2008

Berkasih Biar Satu...


Anuar Zain - Perpisahan

Ku mengerti perpisahan ini
Bukan kerana kau membenci
Tapi kasih yang pernah kuberi
Tiada lagi bersama

Seringkala aku terlihatkan mu
Impian nan indah
Bersulam bahagia

Ku harungi hari demi hari
Bersama wajah tak mungkin akan kembali
Tapi hati masih tak terima
Ditinggalkan sengsara

(Korus)
Keraguan ini bukanlah padamu
Perasaan hati masih rindu
Kekalutan ini hanyalah untukku
Tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilangan
Kehilanganmu

Kasih tercari-cari

Keraguan ini bukanlah padamu
Masih tercari-cari bayanganmu
Tak sanggup aku kehilanganmu


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera...


Acapkali dia hadir dalam tidurku..hampir setiap malam..hadirnya pelbagai emosi..ada ceria..ada senyum..ada sedih..ada marah..ada ketawa..ada muram..aku hanya mampu melihat permainan emosinya..jauh walaupun dalam mimpi itu aku mampu berfikir andai ini mainan tidur, aku akan anggapnya sebagai gurauan hatiku yang terbawa2 sehingga ke dalam lena ku..dan andai ini satu petanda dia juga mengingatiku, aku rela menunggumu..namun aku lebih realistik untuk tidak menyalahkan dirinya dalam keadaan ku begini..aku sering menaip aku cintakannya, tidak dapat melupakannya, kecewa ditolak dan sebagainya..

bukan niat aku untuk menunjukkan dia yang bersalah..dalam situasi ini aku yang terlalu mengejar cintanya..dan aku tersalah tafsir..dia tidak bersalah..aku harus rasional dan aku ingin sekali tidak meneruskan hal2 hati ini lagi...tp apa dayaku..aku dambakan sesuatu yang indah..kerna pada diriku yang kurang pengalaman bercinta, biarlah cinta hadir beberapa kali namun cintaku pada nya tetap utuh..mana tak utuhnya,,hehehe..cinta sorang2 kan..takde sapa tahu dan ambil tahu...penulisan ttg cinta kadang2 membosankan juga..jadi, biarlah aku berpada2 agar tiada yang tersinggung..cukup sudah aku dipinggirkan dari data telefon bimbitnya...wakakakaka....


WASSALAM

5 comments:

tomei said...

mengejar tak salah kan...tadak org mau saman dengan kamu la arief...apa salah mencuba...kamu takut ya nak hadapi yang sebenar?

Pengembara Lara said...

emm mate aku rasa dia tak delete lagi kot nombor enset ko . Mungkin dia tak ada kredit untuk mesej ko atau enset dia rosak skreen tak boleh hantar mesej .. begitulah akau rasa hehe
wwww.mahazan.com

nen said...

rip...
cubalah selagi terdaya! chaiyok
aja² fighting :)
btw, nape ltk gmbr ni?hheheh ehem ehem..

sakuraku said...

salam rip..im juct back from malaysia..sori tak contact ko..no takdak beb...sume melarikan diri...
ko ni bermasalah hati lagik ker? hehehehe ilek beb... ko kene sabar jek... ramai lagi orang yg bermasalah hati cam ko... doa byk2 k... kat malaysia ramai lg wanita2 yg solo.hihihihi kene usaha lebh sket..

AJ Style's said...

Puan Tomei,

Lama enggak dgr berita kamu..bukan tak berani..hmm, insya ALLAH..akan usaha lagi..hehehe

Pengembara Lara,

wakakaka..skrin rosak macam enset aku je mate..hahaha..think positive rite..

Nen,
Fighter oooh!!!btw..gmbr tu kan gmbr kekwan..hehehe..hidup kena berkawan..

Iela,
apasal balik malaysia tak khabar kawan..bleh la pesan2 ultraman ke..suria perkasa hitam ke..gaban ke..takpun shin chan..wakakaka..perempuan mmg ramai..tapi tak sama semuanya kan..hehehe..