Sunday, July 20, 2008

Kesudahannya Begitu..?


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera,

Aku sekali lagi ke rumah akak aku di Melaka..ada kerja sikit nak bereskan serta akak aku ajak aku ke Putrajaya esok..nak selesaikan hal perumahan..Aku skrg ni celaru dan jiwa kacau..banyak sangat benda difikirkan..kewangan, tarikh penempatan dan lain2 lagi..hmm, masalah hati pun ada termasuk sekali.. ada rakan syorkan aku lupakan sahaja dia, ada rakan minta berikan masa, ada rakan ckp cuba lagi, ada rakan beri semangat terus berlari mengejar dia..(kena lari ke? wakakaka)..apa2pun terima kasih ya rakan2..keprihatinan anda membuatkan aku terasa aku masih dikelilingi rakan2 yang baik dan berbudi pekerti tinggi..aku pun tidak tahu adakah ini hanya ilusi optik aku kah..atau sekadar nak memujuk hati kerana penolakan yang ke sekian kalinya...hmm, sedih dan kecewa itu satu anugerah...aku akan implementasikan anugerah ini untuk aku kejar dia..walaupun aku percaya cinta tidak semestinya memiliki....

Wassalam..



Kerna Kamu - Faizal Tahir

Aku pernah berjanji dulu
Tak mungkin akan ragu

Pada dirimu ratu
Dan aku ada hanyalah kamu
Itu saja yang ku mahu
Dari sejuta yang ku tahu

Tapi kini dia langsung kembali
Dan ku saksi segalanya kau pujai
Apa lagi dayanya hati ini
Dan kau beri ku fikir ‘tuk kedua kali

Kerna kamu ku lepaskan diriku
Pergilah bersamamu dengannya
Tak pernah sesal
Takkan pernah ku ingin melihat kau berduka denganku

Kerna kamu ku lepaskan dirimu
Pergilah bersamamu dengannya
Yang ku impikan yang ku inginkan
Bahagia hingga akhir hayat
‘Tuk kamu

Kamu ada di dalam aku
Aku di dalam rindu
Sedang ingatkan kamu
Tapi dia ada di dalam kamu
Yang mampu hanya satu tapi ku bukan yang itu

Tapi kini dia langsung kembali
Dan ku saksi segalanya kau pujai
Apa lagi dayanya hati ini
Dan kau beri ku fikir ‘tuk kedua kali

Kerna kamu ku lepaskan diriku
Pergilah bersamamu dengannya
Yang ku impikan yang ku inginkan
Bahagia hingga akhir hayat
‘Tuk kamu

Biarkan aku
Biar bisaku hilang
Dia datang membuatmu senang hey...
Biarkan aku
Biar bisaku tenang
Ini semua ku bisa karena kamu...

Tapi kini dia langsung kembali
Dan ku saksi segalanya kau pujai
Apa lagi dayanya hati ini
Dan kau beri ku fikir kesekian kali

Kerna kamu ku lepaskan diriku
Pergilah bersamamu dengannya
Tak pernah sesal
Takkan pernah ku ingin melihat kau berduka denganku

Kerna kamu (kerna kamu)
Pergilah...
Yang ku impikan yang ku inginkan
Bahagia hingga akhir hayat
‘Tuk kamu

Kerna kamu

3 comments:

ninot said...

ko betul² mahu cuba lagi?
syabas..klu itu yg ko mahu..
teruskan..
chaiyok

Pengembara Lara said...

Salam mate
Bab kata Ebiet penyanyi puisi indonesia,, cinta tak semestinya bersatu..pas tu kalau kaita sayang betul kat seseorang kita akan turut gembira apabila dia gembira walaupun tidak bersama kita. Bagi aku ,,,aku lebih percaya cinta pandang pertama dan terus jatuh cinta tanpa sebab mahupun kata 2 ..aku suka cinta yang hadir secara semula jadi dan tanpa ada usaha untuk mendapatkan cinta cuma usaha untuk mengeratkankan cinta sahaja. CINTA UNTUK DINIKMATI BUKAN UNTUK DITANGISI..
www.mahazan.com

AJ Style's said...

nen,

usaha kadangkala membuahkan hasil..kadangkala tidak..tak ada keputusan kerna tiada talian hayat langsung skrg ni..

Pengembara Lara,
Cinta pandangan pertama memang indah cuma pada aku tidak boleh harapkan cinta hadir semata-mata tanpa usaha..cinta mmg bukan ditangis tapi dikongsi dan saling lengkap melengkapi...