Friday, July 25, 2008

Cinta: Realiti & Anganan Semata,,,


Assalamualaikum WBT & Salam Sejahtera,

Aku sedang dalam termangu2 lagi..huhuhu..tiada apa yang menarik untuk dicoretkan buat tatapan kalian..sesungguhnya kadang2 imaginasi ini tidak mekar berkembang seperti yang diharapkan..dalam kehidupan harian kita ini, seharusnya bijak mencorak kreativiti..maknanya jika kita bijak melaksanakan sesuatu perkara dengan penuh kreatif dan lain dari lain maka hidup kita akan lebih bermakna..transformasi dan pengubahsuaian hidup kepada yang lebih baik adalah sangat bagus untuk kita menerokai segala yang dalam alam maya ini..

Lantaran itu, aku berfikir...apakah langkah ku ke bumi kenyalang menjanjikan satu anjakan yang mampu aku hadapi sedaya mungkin..berbicara bersama zawi dan samsol tengahari tadi menggamit supaya kami bertiga berusaha mengadaptasi satu lagi lorongan perjalanan selaku hamba ALLAH di muka bumiNYA yang melimpah ruah anugerah dan nikmat serta keberkatan...Konklusinya, perjalanan ini baru hendak bermula...



Wassalam..


p/s-khas buatmu (ini adalah imaginasi aku saja ye...takde kaitan dgn sesapa..kalau ada pun mungkin aku saja yang tahu..terima kasih)



Pentas khayalanku,
Buat kamu bidadari angananku,
Berdendang lagu alunan merdu,
Buat kamu bidadari angananku,
Menari indah hingga terpaku,

Pentas ini bergema lagi,
Hasrat ku buru tiada berbagi,
Buat kamu bidadari hati,
Ku pantaskan langkah kaki,
Menuju mercu usaha tiada terperi,
Buat kamu bidadari hati,

Namun hatimu tetap tiada jawabnya,
Dirimu kebal rapi simpulnya,
Buat aku jatuh tiada upaya,
Cuba bangkit melangit,
Tinggi mendongak,
Mengejar impian nan satu,

Bersamamu satu anugerah,
Andai ku kejar lagi,
Rela atau terpaksa,
Atau ,
Akan pupuskah sekali lagi,
Tiada mampu ku dustai hati,
Aku amat mencintai kamu.....



No comments: