Monday, December 22, 2008

Lapan Purnama Hati Merindu


Assalamualaikum WBT & Salam Perpaduan,


Dah lapan bulan kenangan ini berlalu..cepatkan masa bergerak meninggalkan kita.. Kenangan indah bersama dengan seseorang membuatkan kita lupa betapa peritnya sengsara..

Biarlah masa membicarakan kenangan ini..

Jatuh pasti ku bangkit berlari semula..

Kalau jatuh lagi?

Kau fikirkanlah sendiri...!!! hehehe


WASSALAM

p/s- semoga dia bahagia di tempat baru..




4 comments:

Sufi Idany said...

Ariep : kerinduan itu sememangnya indah.... jadi tak salah utk kita merindu.... meski pun rindu itu tidak smpai kepadanya sekurang2nya kita punya hati dan masid ada rasa sekalipun pernah terluka....

~~zAnAfAhMi~~ said...

hehe....rindu kena lafazkan!! skrg dah boleh call, takyah mikir2 kt dia. ckp je......jgn malu, nnti melepas.....itu pun kalo dah bersedia...haha...dah ke?

:: Cikgu Wiween :: said...

uiceh mewindui kekasih yg da bertuka sekola ke ariep? hehe yg mana satukah? :P

AJ Style's said...

salam,

idany:
rindu kan fitrah semulajadi manusia..hehehe..saya mengelamun je..

Kak Zana,
dah lafazkan dah gak..mcm biasa kene reject..hehhee

Wiween,
bukan rindu kat kekasih..rindu pada kenangan sahaja..hehehe